rekaaasfood&health

Üdvözlet...

2014. november 11. 21:01 - rekaaa77

Bejegyzés alcíme...

   Szóval eljött ez a pillanat, rávettem magam, hogy feljelentkezzek és megírjam az első bejegyzésem! (I'm feeling crazy!) Magamról most nem sokat írnék, hiszen ha jól gondolom az első olvasóim úgyis ismernek szegről-végről! Inkább a körülményeket ecsetelném, hogy hogyan is született az ötlet, mit szeretnék itt csinálni, továbbadni ezzel a bloggal. 

  alapkép1.png

   Minden az Instagrammon kezdődött, amit először csak képszerkesztésre, majd lassan naplóként kezdtem használni, így a hétköznapi pillanataim, nyaralások, kirándulások megörökítése mellett oda kerültek olyan apró dolgok is, amelyek engem boldogsággal töltenek el. Pici apró örömöket az életben, amik feldobják a napomat! Ebbe a kategóriába tartoznak az ételeim is, amiket készítek nap, mint nap, vagy akár csak az alapanyagok, a gyümölcsök fényképei, a hűtőm fiókjának képe! Lassan de biztosan azt vettem észre, hogy ezekből a képekből a facebookra is egyre többet töltök fel, különösen az ebédjeimet, ami sokaknak tetszett is! A kolleganőim az irodában megjegyezték, hogy "Hú de finom illata van! Mit főztél! Majd megnézem facebookon!", fel se keltek megnézni a tányérom, inkább a netet ütötték fel! :) :) :) A sok bíztató like mellett viszont még mindig nem éreztem, úgy, hogy ebből bármi is születhet, vagyis, nem is gondoltam rá! A kezdő lökést egy másik kollegina fülembe jutott szavai adták! Mégpedig, hogy Rékának kellene blogot nyitnia, olyan íncsiklandóak az ételek, amiket feltesz a face-re! Ez kb. 2 és fél, 3 hónapja volt. Azóta sok minden történt, leginkább egyre többet kezdtem el főzni, a gondolattal foglalkozni és persze serényen fényképezni! 

  alapkép3.png

 

   Mielőtt tovább lépnénk meg kell még jegyeznem, hogy a sok dolog mellett, imàdok enni, de persze az egészség és a jó közérzet, a kinézet is fontos számomra! Ha tükörbe nézek, ne a zsírpárnákat (volt olyan is), hanem egy formásabb, csinos Rékát lássak magam előtt! Ez olykor-olykor nem könnyű feladat, megtartani magunkat egy étkezési szokásnál, ami a lelkünket is, de testünket is ápolja! Mivel a sport önmagában nem elég, az egészségünk magja a tápanyagbevitel, így egyre többet olvastam szakirodalmat, táplálkozási tanácsokat, a boltokban órákat töltöttem címkék olvasásával, majd a neten analizáltam az összetevőket és így szép lassan visszaszorítottam alapanyagokat az étkezéseimből (ezekről majd később írok). A lényeg, hogy sosem diétáztam igazán, max.hol jobban, hol kevésbé figyeltem oda, hogy mit eszem, milyen finomságot! Nem mondhatom magam egyik irányzat követőjének sem, nem vagyok paleo, testépítő, még teljesen a "tiszta étkezés" követője sem, hiszen olykor-olykor kell egy kis lázadás, egy "cheating meal" vagy legalábbis egy desszert, ami nélkül pl.: nem Karácsony a karácsony! Inkább úgy mondanám, hogy a mértékletesség elve alapján étkezem, hogy szemem, szám jól lakjon és a szervezetem is jól járjon! ;)Itt a blogon, ezen elv alapján fogok írni ételekről, és legfőképpen étkezési szokásaimról. A tapasztalataimat mindúgy szeretném veletek megosztani, mint a receptjeim gyűjteményét, melyeket az elmúlt 25 év alapján gyűjtögettem, tanulgattam! Néhányótok már kapott kóstolót ebből-abból és lehet, hogy már többször is megígértem, hogy leírom Nektek ennek vagy annak a receptjét, de soha nem tettem meg, vagy harapófogóval kellett belőlem kiszednektek! :):):) Ennek ezennel vége, itt minden meglesz! :-)

alapkép2.png

   Még egyszer szeretném megköszönni a bíztatást mindenkinek, nem könnyű egy ilyen blogot elkezdeni, ott a sok kétség a fejedben: "Biztos tudom én ezt csinálni...", "Rengeteg ilyen blog van már...", "A helyesírásommal is gond lehet..."! De ezeket a ti bíztatásotok, mind eloszlatta, max csak páran fogtok olvasni, azok akik már most is várják, hogy olvashassák és megfőzhessék az egyes ételeket, amiket kiraktam eddig! Szerencsére egyre többen jelentkeztek! Tegnap például egy fiatalember írt Viberen: 

Csőőő Honnan lövöd a receptjeidet? Mert szükségem lenne egy-két fogyi receptre, amit még én is megeszek! Mondjuk olyanra, amiben nincs mindenféle zöldség :) 

 

   Nem ígérem, hogy betartom a kérését, de lesz viszonylag kevesebb zöldségtartalmú étel is, ill. gyerekeknek való finomságok is, amit mindenki könnyebben elkészíthet!

 

Remélem tetszenek a képek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rekaaasfood.blog.hu/api/trackback/id/tr836886193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katawake 2014.11.11. 21:30:28

A fotókat nézve jó, hogy engedtél a kolleganőid unszolásának és belevágtál a blog írásba. Izgalmas és hálás feladat. A fotókat nézve már a tálalással az elrendezésse elérted, hogy azonnal tudni akarom a recepteket és el akarom készíteni, meg akarom izlelni valamennyit. Izgatottan várom a folytatást. :)
süti beállítások módosítása